Gepubliceerd op

Het haar ziet er zo natuurlijk uit

Hallo,

Ik kwam hier binnen, enigzins nerveus. Ben al wel 3 jaar geleden eerder geweest. Maar dit is boven verwachting.
Ik ben gewoon sprakeloos en dat voor iemand die niet snel monddood te maken is. Het haar ziet er echt zó natuurlijk uit.
Gewoon ook de behandeling, gewoon echt puur vanuit het hart, heel liefdevol, waardoor ik me ontzettend welkom heb gevoeld. En er is ook heel goed aangevoeld van wat ik wilde en daar is ook naar geluisterd en daar is de tijd voor genomen.

Dank jullie wel!