Hierbij een korte uitleg van onze werkwijze
Wij vinden het belangrijk om tijd voor u te reserveren. Om u zo goed mogelijk te helpen is het daarom belangrijk om een afspraak te maken.
- U maakt een telefonische afspraak
- Een intake gesprek is uiteraard VRIJBLIJVEND..
- Wij plannen anderhalf uur in om u te adviseren
- U zit in een aparte ruimte zonder andere mensen
- Uw veiligheid en privacy zijn gewaarborgd
- Op uw verzoek gaan we eventueel haarwerken passen
- Het passen van haarwerk gaat altijd hygiënisch en met een pasmutsje
- Indien u het haarwerk wilt reserveren, doen wij dit ZONDER kosten
- Indien u het haarwerk wilt meenemen, dan maken we het op maat voor u
- Knippen, modelleren bij aanschaf van het haarwerk, of uw eigen haar eraf halen is uiteraard ook zonder extra kosten
- Indien u een verwijsbrief van de (behandelende) arts mee neemt, dan gaan we dit voor u afhandelen met de verzekering
- Wij adviseren u, hoe om te gaan met uw haarwerken (en leren u dit zelf op te zetten.)
- Wij vragen u om ongeveer na zes weken terug te komen voor een GRATIS controle.
- Uiteraard staan we altijd voor u klaar als er vragen zijn over uw haarwerk.
- We kunnen altijd speciale handelingen verrichten, als het haarwerk te groot is of dat het niet lekker meer zit (bijvoorbeeld omdat het eigen haar eraf is of juist weer begint te groeien bij een chemokuur)
- We hebben voor elke vraag een oplossing, dus aarzel NOOIT om deze kenbaar te maken
- Geen enkele vraag is gek of raar
- Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen.
- Wij hebben voor elke (medische) haarprobleem een oplossing, al is de kale plek nog zo klein of groot.
- Uw vraag of haar probleem zullen we beantwoorden en met de grootste aandacht op te lossen.
Tenslotte zijn wij als team van Frans Koopal erbij gebaat dat u TEVREDEN bent.